Lexikální strategie ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113170" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113170 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lexikální strategie ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině
Popis výsledku v původním jazyce
Předložená studie popisuje stav řešené problematiky učebních strategií s důrazem na kontext cizojazyčné výuky. V příspěvku jsou prezentovány výzkumy provedené jak v tuzemsku, tak v zahraničí zabývající se problematikou lexikálních strategií z pohledu němčiny jako druhého cizího jazyka (L3) po angličtině (L2).
Název v anglickém jazyce
Vocabulary learning strategies in German as a second foreign language after English
Popis výsledku anglicky
This paper describes the state of the art in the field of learning strategies with an emphasis on the foreign language teaching context. The contribution presents research from both the Czech Republic and abroad concerning the topic of vocabulary learning strategies in German as a second foreign language (L3) after English (L2).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum v didaktice cizích jazyků II
ISBN
9788021095465
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
51-74
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—