Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce s texty s tematikou handicapu jako součást podpory inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113282" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113282 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2019" target="_blank" >http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2019</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce s texty s tematikou handicapu jako součást podpory inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje dílčí část metodického materiálu pro literární výchovu na 1. stupni základní školy, který vzniká jako jeden z výstupů projektu zaměřeného na podporu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Prezentovanou částí materiálu je blok pěti výukových lekcí postavených na práci s texty literatury pro děti s tematikou zdravotního omezení a také sociálního handicapu a šikany. Komentáře k obsahu a průběhu lekcí jsou zasazeny do širšího kontextu problematiky literární výchovy v podmínkách inkluzivního vzdělávání. Na závěr je zařazena krátké reflexe z realizace lekcí.

  • Název v anglickém jazyce

    Work with literature with the theme of handicap as a part of inclusive education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution presents one part of methodical materials for literary education at primary schools. These materials are the main component of results of the project focused on pupils with special educational needs. The author presents five lessons based on texts for children with the theme of handicap (e. g. physically or visually handicapped child, social handicap, bullying). The lessons are put into the context of the inclusive education in general. Some information about realization of these lessons are mentioned in the end.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

    1805-689X

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    50-68

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus