Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podíl pohybových aktivit na vnímání identity osobnosti vozíčkářů a jejich inkluze do běžného tělovýchovného prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00042403" target="_blank" >RIV/00216224:14510/08:00042403 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podíl pohybových aktivit na vnímání identity osobnosti vozíčkářů a jejich inkluze do běžného tělovýchovného prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projevy osobnosti prostřednictvím prožitkových pohybových aktivit jsou popisovány v řadě odborných publikací. Inkluze handicapované populace do běžného tělovýchovného prostředí však nepatří k častým. Při realizaci psychomotorických lekcí v rámci studia na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity jsme zapojili do tělovýchovného procesu vozíčkáře, kteří v novém prostředí a s novými pomůckami začali hledat svoje místo uprostřed zdravé populace a jejich prožitková sféra umožnila odbourat počáteční nejistotu a posléze odhalila i skrývané prvky osobnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Motor Activities on Perception of Personality Identity of the Handicapped on a Wheel Chair and Their Inclusion in a Common Physical Education Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Displays of personality by means of experience movement activities have been described in several scholarly publications. However, the inclusion of the handicapped population in a common physical education environment does not represent a frequent feature. During the psychomotor courses within the study programmes at the Faculty of Education, Masaryk University we included a few handicapped students on a wheel chair into the PE lessons. Influenced by the new environment (new props, new background), theystarted to search their place within the healthy population and their experience sphere enabled them to eliminate the initial uncertainty and hidden personality features.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVI. Psychologické dny

  • ISBN

    978-80-210-4938-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    4. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku