Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností dle STANAG 6001 (Zpráva z pilotního výzkumu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00118283" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00118283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností dle STANAG 6001 (Zpráva z pilotního výzkumu)
Popis výsledku v původním jazyce
Tato práce se zabývá testovými strategiemi používanými kandidáty jazykových zkoušek z angličtiny dle STANAG 6001 v testech receptivních dovedností a tím, jak jsou tyto strategie zapojovány do zpracování položek testu. Kvalitativní analýza ukazuje, že kandidáti preferují určitou strategii zpracování položek, používají strategie testového managementu i strategie opírající se o zkušenost s testy a že použití konkrétní strategie závisí na mnoha okolnostech.
Název v anglickém jazyce
Test-taking strategies used by STANAG 6001 exam candidates in receptive skills tests (pilot study report)
Popis výsledku anglicky
This work focuses on the test-taking strategies employed by STANAG 6001 English exam candidates in receptive skills tests and on how these strategies are employed. The qualitative analysis reveals that candidates have their preferred strategy of dealing with test items, they use a number of test-management and test-wiseness strategies, and that the use of a particular strategy depends on a number of factors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum v didaktice cizích jazyků II
ISBN
9788021095465
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
93-112
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—