Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00114260" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00114260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1650" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1650</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9625-2020" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9625-2020</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha shrnuje výsledky projektu Diverzifikace předškolního vzdělávání v České republice: Inkluze, exkluze a sociální nerovnosti. Výzkum založený na skupinových i individuálních rozhovorech, mapování kontextu předškolního vzdělávání a přímém pozorování v mateřských školách zkoumá souvislosti sociálních nerovností s diverzifikující se nabídkou předškolního vzdělávání, a to především ve spojitosti s rodičovskými volbami a strategiemi týkajícími se výběru institucí předškolního vzdělávání. Soustředí se na mikroprocesy (re)konstrukce sociálních rozdílů, které jsou zakotveny jak v étosu konkrétních zařízení, tak i tom, jak své děti vnímají rodiče a jaké jsou jejich představy o povaze dětství a dětských potřeb v předškolním věku.

  • Název v anglickém jazyce

    Diversification of the preschool education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The book summarizes the results of the project “Diversification of Preschool Education in the Czech Republic: Inclusion, Exclusion and Social Inequalities. The research is based on group and individual interviews, mapping the context of preschool education and direct observations in preschools. It explores the links between social inequalities and the diversifying supply of preschool education, especially in connection to parental choices and strategies related to preschool selection. The book focuses on microprocesses of (re)constructing social differences that are grounded in the ethos of the facility, as well as in parents’ perceptions of their children’s temperaments and their understanding of childhood and children’s needs in preschool age.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA16-18940S" target="_blank" >GA16-18940S: Diverzifikace předškolního vzdělávání v České republice: Inkluze, exkluze a sociální nerovnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021096240

  • Počet stran knihy

    90

  • Název nakladatele

    MUNI Press

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy