Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dítě předškolního věku v prostředí sociální exkluze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000612" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dítě předškolního věku v prostředí sociální exkluze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem monografie bylo představit důležitost předškolního věku pro další vývoj a rozvoj člověka a zdůraznit význam systematického předškolního vzdělávání u dětí, zvláště u dětí z podnětově chudého nebo jinak znevýhodněného prostředí. Dílčím cílem bylo představit doporučení, která mohou zpřístupnit předškolní vzdělávání tím, že budou eliminovat identifikované překážky, které podle zjištění výzkumu v současné době brání účasti dětí se socio-ekonomickým znevýhodněním ve vzdělávání v mateřských školách. Představený výzkum byl zaměřen na identifikaci bariér vnímaných rodiči z prostředí ohroženého sociální exkluzí (105 informantů).

  • Název v anglickém jazyce

    A Preschool Child in the Environement of Social Exclusion

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the monograph was to present the importance of the preschool age for further human development and progress, and to stress the importance of systematic preschool education for children, in particular for children from poorly stimulating or otherwise disadvantaged environment. A secondary aim was to present the recommendations which can make the preschool education available by eliminating the identified obstacles which, according to findings of the research, recently prevent the children withsocio-economic disadvantage from participation in education provided by nursery schools. The presented research was focused on identification of the barriers perceived by parents from environment at risk of social exclusion (105 informants).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7510-161-7

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    Fakulta veřejných politik Slezské univerzity v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Kód UT WoS knihy