Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching the speaking skill online: literature review

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00118140" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00118140 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fphil.uniba.sk/fileadmin/fif/katedry_pracoviska/krom/RC2_2020.pdf" target="_blank" >https://fphil.uniba.sk/fileadmin/fif/katedry_pracoviska/krom/RC2_2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    L’enseignement de la production orale en ligne : revue de littérature

  • Popis výsledku v původním jazyce

    La recherche présentée dans cet article vise a cartographier l'état actuel de la recherche liée a l'utilisation des TICE dans l'enseignement de la production orale en langues étrangeres. Elle est basée sur neuf études internationales qui montrent de quelle maniere les outils technologiques asynchrones peuvent etre utilisés pour améliorer les compétences orales des apprenants, tout en soulignant l’influence positive des TICE sur la motivation des étudiants ainsi que l’importance du retour fourni aux étudiants. L'objectif de l'article est de servir de base a la recherche doctorale sur l'utilisation des TICE dans l'enseignement de la production orale du français au niveau débutant.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching the speaking skill online: literature review

  • Popis výsledku anglicky

    The research presented in this article aims to map out the current state of research connected with the use of ICT in foreign language teaching of speaking skills. It is based on nine international studies showing in which ways the online tools can be asynchronously used to improve learners’ speaking skills, emphasizing the positive influence of ICT on students’ motivation and the importance of providing feedback to students. The aim of the review is to serve as a basis for doctoral research on using ICT tools with beginner learners of French language to improve their speaking skills.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Romanistica Comeniana

  • ISSN

    2585-8483

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    50-62

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus