Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počítačem podporované rolové a simulační hry a jejich vliv na plynulost u řečové dovednosti mluvení u studentů angličtiny jako cizího jazyka: pilotní výzkum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00118321" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00118321 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počítačem podporované rolové a simulační hry a jejich vliv na plynulost u řečové dovednosti mluvení u studentů angličtiny jako cizího jazyka: pilotní výzkum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce představuje výsledky pilotního výzkumu, který zjišťoval, jaké subjektivně vnímané faktory a procesy ovlivňují plynulost mluveného projevu v rámci počítačem podporovaných simulačních her a jak tyto faktory a procesy ovlivňují aktuální performanci v oblasti plynulosti. Tato práce předkládá výsledky vícečetné případové studie čtyř participantů intenzivního kurzu angličtiny jako cizího jazyka, diskutuje je a nastiňuje i možný přesah výzkumu do výuky cizích jazyků.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer-assisted Role-playing and Simulation Games and Their Influence on Speaking Fluency among Learners of English as Foreign Language: Pilot Study

  • Popis výsledku anglicky

    This paper introduces results of pilot research that sought to answer what subjectively perceived factors and processes of computer-assisted simulation games influence the speaking fluency of participants and how these factors do so. This work presents and interprets the results of a multi-case study of four participants during an intensive course of English as a foreign language. Moreover, possible recommendations for teaching based on the study are foreshadowed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum v didaktice cizích jazyků III

  • ISBN

    9788021098213

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    34

  • Strana od-do

    93-126

  • Název nakladatele

    MUNI

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku