Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Účastníci specializačního studia pro koordinátory environmentální výchovy: očekávání, hodnocení a první přínosy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F10%3A%230000831" target="_blank" >RIV/46747885:24510/10:#0000831 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.envigogika.cuni.cz/index.php/cz/recenze/103-novinky/zajimavosti/425-ucastnici-specializaniho-studia" target="_blank" >http://www.envigogika.cuni.cz/index.php/cz/recenze/103-novinky/zajimavosti/425-ucastnici-specializaniho-studia</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Účastníci specializačního studia pro koordinátory environmentální výchovy: očekávání, hodnocení a první přínosy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce předkládá výsledky první fáze evaluačního výzkumu realizovaného mezi účastníky specializačního studia pro koordinátory environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty, organizovaného v rámci Sítě středisek ekologické výchovy Pavučina. Výzkum analyzujeto, jakým způsobem studenti reflektují probíhající studium. Účastníci tvoří velmi heterogenní skupinu a studium vnímají na několika významových rovinách. Velkou roli v interpretaci studia hrají předchozí zkušenosti s environmentální výchovou, které ovšem mohou působit i jako bariéra dalšího odborného růstu. Druhým podstatným faktorem je vliv skupiny, ve které účastníci konstruují význam probíraných témat.

  • Název v anglickém jazyce

    Participants of course for coordinators of environmental education: expectations, evaluation and first gains

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of the first phase of evaluation research conducted on a group of participants in a course for coordinators of environmental education, managed by the Pavucina Network of Environmental Education Centers. The evaluation analyzes the way participants reflect upon their on-going studies. The group of participants is very heterogeneous and they understand the course on several semantic levels. An important factor for interpretation of the studies seems to be the participants? previous experience in environmental education, which in some cases may be a barrier to their further professional growth. The second important factor is the group itself as the environment where participants construct their personal interpretations ofthe course content.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Envigogika

  • ISSN

    1802-3061

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus