Účastníci specializačního studia pro koordinátory environmentální výchovy: očekávání, hodnocení a první přínosy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F10%3A%230000831" target="_blank" >RIV/46747885:24510/10:#0000831 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.envigogika.cuni.cz/index.php/cz/recenze/103-novinky/zajimavosti/425-ucastnici-specializaniho-studia" target="_blank" >http://www.envigogika.cuni.cz/index.php/cz/recenze/103-novinky/zajimavosti/425-ucastnici-specializaniho-studia</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Účastníci specializačního studia pro koordinátory environmentální výchovy: očekávání, hodnocení a první přínosy
Popis výsledku v původním jazyce
Práce předkládá výsledky první fáze evaluačního výzkumu realizovaného mezi účastníky specializačního studia pro koordinátory environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty, organizovaného v rámci Sítě středisek ekologické výchovy Pavučina. Výzkum analyzujeto, jakým způsobem studenti reflektují probíhající studium. Účastníci tvoří velmi heterogenní skupinu a studium vnímají na několika významových rovinách. Velkou roli v interpretaci studia hrají předchozí zkušenosti s environmentální výchovou, které ovšem mohou působit i jako bariéra dalšího odborného růstu. Druhým podstatným faktorem je vliv skupiny, ve které účastníci konstruují význam probíraných témat.
Název v anglickém jazyce
Participants of course for coordinators of environmental education: expectations, evaluation and first gains
Popis výsledku anglicky
The article presents the results of the first phase of evaluation research conducted on a group of participants in a course for coordinators of environmental education, managed by the Pavucina Network of Environmental Education Centers. The evaluation analyzes the way participants reflect upon their on-going studies. The group of participants is very heterogeneous and they understand the course on several semantic levels. An important factor for interpretation of the studies seems to be the participants? previous experience in environmental education, which in some cases may be a barrier to their further professional growth. The second important factor is the group itself as the environment where participants construct their personal interpretations ofthe course content.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
1-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—