Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudební výchova v digitálním věku – reflexe nejnovějších trendů v hudebním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00122357" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00122357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/aktualni-cislo/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/aktualni-cislo/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudební výchova v digitálním věku – reflexe nejnovějších trendů v hudebním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný článek reaguje na současnou situaci, kdy dochází ke změnám v systému školního vzdělávání ve smyslu digitalizace a zavádění modernizačních opatření do školního kurikula. V textu jsou zohledněny jak dlouhodobé tendence v zavádění moderních technologií do výuky, tak i současné trendy a vzdělávací strategie, včetně výstupů nedávno ukončeného celostátního projektu Podpora rozvoje digitální gramotnosti. Hlavním cílem příspěvku je zhodnocení situace umělecky založených předmětů, zejména hudební výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Music in digital age – a reflection of the latest trends in music education

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper responds to the current situation where there are changes in the system of school education in the sense of digitization and introduction of modern technologies into the school curriculum. The text takes into account both long-term trends in using modern technologies in teaching, as well as current trends and educational strategies, including the outputs of the recently completed national project Support for the Development of Digital Literacy. The main goal of the paper is to evaluate the situation of art-based subjects, especially music education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    10-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus