Implementace informačních a komunikačních technologií do hudební výchovy
Popis výsledku
Článek se zabývá novými trendy ve výuce hudební výchovy. Hodnotí současný stav zjištěním míry a způsobu využití ICT v hudební výchově na českých školách, zaměřuje se na hledání a zkoumání možnosti využití ICT a mobilních technologií jako prostředku podpory žákovské kreativity a kooperace i jako prvku motivačního v edukačním procesu hudební výchovy. Seznamuje čtenáře s některými hudebními aktivitami využívajícími ICT, které proběhly pilotní výukou, a také reakcí žáků na ně.
Klíčová slova
cooperation and activity of pupilsevaluationmotivationcompetencecreativitymusic educationupgrade of educationtouch devicemobile technologyICT literacy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
DOI - Digital Object Identifier
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Implementace informačních a komunikačních technologií do hudební výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá novými trendy ve výuce hudební výchovy. Hodnotí současný stav zjištěním míry a způsobu využití ICT v hudební výchově na českých školách, zaměřuje se na hledání a zkoumání možnosti využití ICT a mobilních technologií jako prostředku podpory žákovské kreativity a kooperace i jako prvku motivačního v edukačním procesu hudební výchovy. Seznamuje čtenáře s některými hudebními aktivitami využívajícími ICT, které proběhly pilotní výukou, a také reakcí žáků na ně.
Název v anglickém jazyce
The Implementation of Information and Communicattion Technologies into Music Education
Popis výsledku anglicky
The article deals with the new trends in music education. It evaluates the current situation by analyzing the level and ways of ICT usage in music education at Czech schools focusing on finding and exploring the possibilities of ICT and mobile technologies usage as a means of support of the creativity and cooperation of students as well as the motivating element in music education. It informs the reader about some musical activities using ICT done as a pilot training, and also the reaction of the pupils to them.
Klasifikace
Druh
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
65-72
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
OECD FORD
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Rok uplatnění
2018