Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autentický literární text a čtení pro zábavu ve výuce cizího jazyka: Přehledová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00126019" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00126019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-3" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autentický literární text a čtení pro zábavu ve výuce cizího jazyka: Přehledová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přehledová studie si klade za cíl zmapovat výzkumy spojené s integrací autentických literárních textů do výuky cizích jazyků a sledovat, jakým způsobem tyto výzkumy pracují s termínem „čtení pro zábavu“. Vychází z 5 časopiseckých studií, které ukazují, že se jedná o téma aktuální, ovšem s nedostatkem zdrojů z oblasti francouzštiny jako cizího jazyka. Proto byly zvoleny i analogické výzkumy z výuky španělštiny nebo angličtiny jako cizího jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    Literary Text and Reading for Pleasure in Foreign Language Classroom: Literature Review

  • Popis výsledku anglicky

    This research study aims to map journal research articles related to the integration of authentic literary texts into foreign language classroom and monitor at the same time how they deal with the term “reading for pleasure”. It is based on 5 journal research articles which show that the issue is topical, yet there is a notable lack of sources dealing with French as a foreign language. Therefore, comparable research which focus on different foreign languages, namely Spanish or English, were chosen.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum v didaktice cizích jazyků IV

  • ISBN

    9788028000547

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    67-89

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku