Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Slowly I like German very well! Suggestions for a differentiated teching for slow learners

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046236" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Schön langsam gefällt mir Deutsch ganz gut! Anregungen zu einem differenzierten Unterricht für langsamere LernerInnen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Neuere Forschungen befassen sich mit den individuellen Lernvoraussetzungen von SchülerInnen, zu denen auch die Lerndefizite und Lernschwächen zählen. Ziel dieser Untersuchungen ist die Analyse der Bedingungen dieser besonderen Bedürfnisse (auch) im Fremdsprachenunterricht, um in der Lehrerausbildung und im konkreten Unterricht frühzeitig und konsequent reagieren zu können. Im Fachartikel werden häufige Probleme von lernschwachen SchülerInnen charakterisiert und Strategien für einen unterstützenden Umgang im Deutschunterricht aufgezeigt.

  • Název v anglickém jazyce

    Slowly I like German very well! Suggestions for a differentiated teching for slow learners

  • Popis výsledku anglicky

    Recent researches deal with the individual learning requirements of pupils, which include the learning deficits and learning disabilities. The aim of this study is to analyse the conditions of these special needs (also) in foreign language teaching to beable to react on these specific needs early and consistently in teacher training and teaching. In the journal article common problems of slow learners and pupils are characterized and strategies for supporting use in German classes are identified.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Frühes Deutsch - Fachzeitschrift für Deutsch als Fremd- und Zweitsprache

  • ISSN

    1866-3451

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    21/2010

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus