Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postupy pro stimulaci vývoje řeči a jazykových schopností - jaká je role rodičů?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00135003" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00135003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pediatriepropraxi.cz/pdfs/ped/2021/06/04.pdf" target="_blank" >https://www.pediatriepropraxi.cz/pdfs/ped/2021/06/04.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.36290/PED.2021.083" target="_blank" >10.36290/PED.2021.083</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postupy pro stimulaci vývoje řeči a jazykových schopností - jaká je role rodičů?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto sdělení je informovat praktické lékaře pro děti a dorost o možnostech podpory vývoje řeči a jazykových schopností prostřednictvím rodičů. Při vývoji řeči a jazykových schopností dítěte zastávají značnou roli rodiče. V článku jsou představeny některé z komunikačních strategií, které podporují vývoj řeči a jazykových schopností dětí.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods for stimulating the development of speech and language skills - what is the role of parents?

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this communication is to inform general practitioners for children and adolescents about the possibilities of supporting the development of speech and language skills through parents. Parents play a significant role in the development of a child's speech and language skills. The article presents some of the communication strategies that support the development of children's speech and language skills.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pediatrie pro praxi

  • ISSN

    1213-0494

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    387-389

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85130566541