Postupy pro stimulaci vývoje řeči a jazykových schopností - jaká je role rodičů?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00135003" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00135003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pediatriepropraxi.cz/pdfs/ped/2021/06/04.pdf" target="_blank" >https://www.pediatriepropraxi.cz/pdfs/ped/2021/06/04.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.36290/PED.2021.083" target="_blank" >10.36290/PED.2021.083</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postupy pro stimulaci vývoje řeči a jazykových schopností - jaká je role rodičů?
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto sdělení je informovat praktické lékaře pro děti a dorost o možnostech podpory vývoje řeči a jazykových schopností prostřednictvím rodičů. Při vývoji řeči a jazykových schopností dítěte zastávají značnou roli rodiče. V článku jsou představeny některé z komunikačních strategií, které podporují vývoj řeči a jazykových schopností dětí.
Název v anglickém jazyce
Methods for stimulating the development of speech and language skills - what is the role of parents?
Popis výsledku anglicky
The aim of this communication is to inform general practitioners for children and adolescents about the possibilities of supporting the development of speech and language skills through parents. Parents play a significant role in the development of a child's speech and language skills. The article presents some of the communication strategies that support the development of children's speech and language skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pediatrie pro praxi
ISSN
1213-0494
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
387-389
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85130566541