Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00139562" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00139562 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Popis výsledku v původním jazyce
V didaktice cizích jazyků je všemi oblastmi napříč skloňovaný termín komunikační kompetence. Jednu složku komunikační kompetence tvoří strategická kompetence, pro kterou je stěžejní užívání komunikačních strategiích. Právě komunikační strategie jsou ústředním tématem této publikace, konkrétně jejich používání úspěšnými žáky na konci nižšího sekundárního vzdělání při mluvení v angličtině. Publikace je vhodná jak pro didaktiky cizích jazyků, tak pro učitele či rodiče, kteří se zajímají o oblast mluvení v cizím jazyce a usilují o rozvoj úspěšných žáků. Nejen jim jsou doporučeny různé metody práce s těmito žáky, včetně zvyšování povědomí o komunikačních strategiích a podporování žákovské autonomie.
Název v anglickém jazyce
Good Language Learners’ Communication Strategies in Speaking as a Language Skill
Popis výsledku anglicky
The term "communication competence" appears across all the fields of foreign language didactics. One part of communication competence is strategic competence, which is particularly characterized by the use of communication strategies. Communication strategies are the main topic of this book, specifically their use by successful language learners at the end of lower secondary education in EFL speaking. The book is suitable for foreign language methodologists as well as for teachers or parents interested in foreign-language speaking and successful language learners’ progress. Suitable methods in their further development are also recommended including communication strategies awareness and learners’ autonomy.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA20-05484S" target="_blank" >GA20-05484S: Analýza determinantů sebehodnocení znalostí anglického jazyka a motivace k učení se anglickému jazyku u českých žáků nižšího sekundárního stupně</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788028004965
Počet stran knihy
182
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—