Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026346" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026346 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení
Popis výsledku v původním jazyce
Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Cílem konference je společné zamyšlení nad hledáním vhodných technik a strategií v komunikativně orientované cizojazyčné výuce, které účinným způsobem napomáhají rozvoji ústního projevu.
Název v anglickém jazyce
Communicative approach in foreign language teaching in learners with SLD
Popis výsledku anglicky
Foreign language acquisition is a very demanding and long process for most learners, for learners with SLD even more so. The conference aims at reflection and search for suitable techniques and strategies in communicative language teaching that enhance learners speaking skills.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
PdF MU
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
30
Počet zahraničních účastníků
5
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce