Historické konsekvence základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F05%3A00012859" target="_blank" >RIV/00216224:14510/05:00012859 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Historické konsekvence základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přibližuje základní historické mezníky vývoje české primární a nižší sekundární školy. Jde o časově velmi dlouhé období od prvních křesťanských škol na našem území až po současné proměny. V centru pozornosti stojí geneze české jednotné základníškoly.
Název v anglickém jazyce
Historical consequence of basic school
Popis výsledku anglicky
The paper briefly examines important milestones in the development of Czech primary and secondary school. It looks at the long period prom the founding of the first church schools to the present process of schooling transformation and reformation. Attention is paid to the development of unified basic school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0246" target="_blank" >GA406/05/0246: Obsahová dimenze kurikula základní školy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Orientace české základní školy
ISBN
80-210-3870-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
20. 10. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—