Self-perceptions of abilities in gifted children and their influence on achievement development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F07%3A00032587" target="_blank" >RIV/00216224:14510/07:00032587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Self-perceptions of abilities in gifted children and their influence on achievement development
Popis výsledku v původním jazyce
Three case studies documenting possible influence of self-perceptions of abilities and parental perceptions of abilities in development of high-achieving children or children with high but uncultivated potential in various fields (academic, athletics, music) are presented and discussed in the paper.
Název v anglickém jazyce
Self-perceptions of abilities in gifted children and their influence on achievement development
Popis výsledku anglicky
Three case studies documenting possible influence of self-perceptions of abilities and parental perceptions of abilities in development of high-achieving children or children with high but uncultivated potential in various fields (academic, athletics, music) are presented and discussed in the paper.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů