Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specific rating scale for evaluating forward breakfall

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F09%3A00036840" target="_blank" >RIV/00216224:14510/09:00036840 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Specific rating scale for evaluating forward breakfall

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We used Delphi method for making descriptive model and specific binomic rating scale of forward breakfall. Five experts were selected according their formal education, technical level in combative sports and experience in teaching and evaluating. Descriptive model was verified and rebuilded to iconic-symbolic model by using Simi Motion 3D analysis. 116 students falls were videotaped and evaluated by both combative sports experts (n=5) and physical education teachers (n=51). Kendall rank correlation coefficient and t-test were used to test inter-rater reliability among experts and between experts and physical education teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    Specific rating scale for evaluating forward breakfall

  • Popis výsledku anglicky

    We used Delphi method for making descriptive model and specific binomic rating scale of forward breakfall. Five experts were selected according their formal education, technical level in combative sports and experience in teaching and evaluating. Descriptive model was verified and rebuilded to iconic-symbolic model by using Simi Motion 3D analysis. 116 students falls were videotaped and evaluated by both combative sports experts (n=5) and physical education teachers (n=51). Kendall rank correlation coefficient and t-test were used to test inter-rater reliability among experts and between experts and physical education teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Current trends in Performance Analysis

  • ISBN

    978-3-8322-8390-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    293

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Shaker Verlag

  • Místo vydání

    Achen

  • Místo konání akce

    Achen

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku