Vztahy mezi generacemi učitelů: pohledy z obou stran kariéry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F09%3A00048684" target="_blank" >RIV/00216224:14510/09:00048684 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztahy mezi generacemi učitelů: pohledy z obou stran kariéry
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem příspěvku jsou mezigenerační vztahy učitelů v základních školách. První část textu je věnována problematice postavení učitelů v pozdní fázi kariéry ve školách a vybrané trendy v evropském školství zaměřené na jejich podporu a motivaci. Ve druhé části textu jsou prezentovány výstupy z kvalitativního šetření zaměřeného na postavení učitelů v pozdní fázi kariéry a identifikaci rizik mezigeneračních vztahů.
Název v anglickém jazyce
Relationships between generations of teachers: views from the opposite stages of a career
Popis výsledku anglicky
The topic of the paper are intergenerational relationships between elementary schools teachers. The first part of the text deals with the position of teachers in the late stage of their career in schools and selected trends in the European school systemfocused on their support and motivation. In the second part of the text we present results of a qualitative investigation examining the position of teachers in the late stage of their career and identification of risks in intergenerational relationships.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0176" target="_blank" >GA406/08/0176: Učitelé v pozdní fázi kariéry</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—