CPV videoweb pro vzdělávání učitelů tělesné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F11%3A00053543" target="_blank" >RIV/00216224:14510/11:00053543 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CPV videoweb pro vzdělávání učitelů tělesné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
V letech 2009 ? 2010 probíhala první fáze projektu, jehož cílem je vytvořit CPV videoweb, který bude využíván při vzdělávání učitelů tělesné výchovy. Při tvorbě CPV videowebu tělesné výchovy jsme se zaměřili na čtyři hlavní tematické oblasti. Jedná se ofáze motorického učení, motivování žáků, didaktické řídící styly a diagnostikování. V budoucnu se bude CPV videoweb tělesné výchovy rozšiřovat i o další oblasti. Ke každé z těchto tematických oblastí bylo vybráno několik videosekvencí, které vystihují danou tematickou oblast. K vybraným videosekvencím byly vytvořeny různé otázky a úlohy, na kterých budou studenti učitelství tělesné výchovy pracovat a postupně je řešit. Takto vznikly tzv. videopřípady, které byly zpracovány do Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MUNI). Prostřednictvím CPV videowebu tělesné výchovy má být zjišťována reálná úroveň reflektivních kompetencí budoucích učitelů tělesné výchovy a také se má rozvíjet jejich profesní kompetence v oblasti reflexe.
Název v anglickém jazyce
CPV videoweb for teacher physical education
Popis výsledku anglicky
The first phase of the project took place in years 2009 - 2010. The project is focused on creation the CPV videoweb which will be used during the Physical Education teacher's education. We focused on four main thematic areas during CPV videoweb creation- phases of motoric learning, student's motivation, educational styles and diagnose. CPV videoweb of physical education will be developed for other education areas too. Several videosequences were chosen for each of the thematical areas. Several questions and tasks were created for every videosequence. These questions and tasks will be solved by physical education students. This is how the videocases were created and put into information system of Masaryk university (IS MUNI). We hope, the real level ofreflective competence will be discovered through the CPV videoweb of physical education, and the professional competence will be developed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum.
ISBN
978-80-7315-213-0
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
143-152
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—