Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher´s Diagnostic Competence: Assessment and Development in a Video-based Learning Environment diagnostic competence: Assessment and develelopment in a video-based learning environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044753" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044753 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Diagnostische Kompetenz von LehrernInnen: Erfassung und Entwicklung im Rahmen einer videobasierten Lernumgebung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag werden die Begriffe berufliche Kompetenz und diagnostische Kompetenz von LehrerInnen diskutiert. Es wird nachgedacht, wie die diagnostische Kompetenz von LehrerInnen über die kasuistische Arbeit mit Videoaufzeichnungen des Unterrichts entwickelt werden kann. In diesem Zusammenhang werden ausgewählte theoretische Ausgangspunkte für die Entwicklung von videobasierten Lernumgebung CPV Videoweb präsentiert.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher´s Diagnostic Competence: Assessment and Development in a Video-based Learning Environment diagnostic competence: Assessment and develelopment in a video-based learning environment

  • Popis výsledku anglicky

    In this article we discuss the terms professional and diagnostic competence of teachers. Furthermore, we consider the possibilities for development of the diagnostic competence through case study work that uses videosequences from real lessons. In this context, the theoretical background for development of the video-based learning environment CPV Videoweb is also introduced.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Pathways in the Professional Development of Teachers

  • ISBN

    978-3-643-50153-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Munster

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    15. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000287980000012