Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055488" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se věnuje diagnostické kompetenci učitelů jakožto jednomu z faktorů ovlivňujících kvalitu výuky. Stručně vymezuje diagnostickou kompetenci a související pojmy, shrnuje výzkumy, které se podobnou tematikou zabývaly, a navrhuje výzkumný nástroj k evaluaci diagnostické kompetence u budoucích učitelů anglického jazyka, který bude využívat videozáznamy reálné výuky zakomponované do elektronického učebního prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    A tool for exploring the diagnostic competence of (prospective) teachers

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter focuses on diagnostic competence as one of the factors influencing the quality of instruction. It briefly defines diagnostic competence and related concepts, summarises studies that deal with similar issues, and proposes a research tool forevaluating the diagnostic competence of (prospective) EFL teachers which sill use videosequence of real classroom situations embedded into an e-learning environment.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje.

  • ISBN

    978-80-210-5705-0

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    147-160

  • Počet stran knihy

    243

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly