Genderové aspekty využívání ICT ve výuce.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222299" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222299 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Genderové aspekty využívání ICT ve výuce.
Popis výsledku v původním jazyce
Příručka si klade za cíl přispět k vytváření genderových kompetencí v edukaci s ICT a posílit diagnostické a sebereflexní kompetence budoucích a stávajících učitelů a učitelek.
Název v anglickém jazyce
Gender aspects of the use of ICT in education.
Popis výsledku anglicky
The manual aims at contributing to building gender and ICT competence and by strengthening the diagnostic and self-reflective competencies of future and practicing teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Genderové aspekty využívání ICT ve výuce
ISBN
978-80-7290-414-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
34
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UK v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—