Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Manual Promotion of Gender-Sensitive Media Education Didactic Material for Use in European Teacher Education.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222300" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222300 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Handreichung. Förderung von gendersensibler Medienbildung. Didaktische Materialien zum Einsatz in europäischer Lehrerbildung.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Das Handbuch leistet einen Beitrag für eine gendergerechte Medienbildung in Europa, indem es auf die Förderung von Gender- und Medienkompetenzen der Lehrkräft. (Projekt G@ME).

  • Název v anglickém jazyce

    Manual Promotion of Gender-Sensitive Media Education Didactic Material for Use in European Teacher Education.

  • Popis výsledku anglicky

    The manual aims at contributing to building gender and media competence and by strengthening the diagnostic and self-reflective competencies of future and practicing teachers (Project G@ME).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-3-88327-576-5

  • Počet stran knihy

    80

  • Název nakladatele

    Amt für Lehrerbildung, Frankfurt am Main

  • Místo vydání

    Neu-Isenburg

  • Kód UT WoS knihy