Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj kompetence k sebeobraně - evaluace programu Sebeobrana pro střední školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F11%3A00074569" target="_blank" >RIV/00216224:14510/11:00074569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj kompetence k sebeobraně - evaluace programu Sebeobrana pro střední školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce je závěrečnou výzkumnou zprávou shrnující poznatky z výzkumu v oblasti didaktiky sebeobrany v tělesné výchově na středních školách. Jedná se o evaluační studii s exploračním charakterem. Předmětem evaluačního výzkumu byl vzdělávací projekt Sebeobrana pro střední školy (SPSŠ) a učební výstupy studentů z tohoto projektu. Projekt SPSŠ byl vytvořen autorem práce v roce 2009. Cílem práce bylo popsatučební výstupy a rozvoj kompetence k sebeobraně u studentů účastnících se projektu SPSŠ. Sledovány byly učební výstupy v psychomotorické a afektivní oblasti. Práce odpovídá na dvě obecné otázky ?jak hodnotit učební výstupy ze sebeobrany? a ?jaký vliv má projekt SPSŠ na rozvoje kompetence k sebeobraně?. Design výzkumu je smíšený. Kvantitativní metody byly využity pro sběr dat o učebních výstupech v psychomotorické oblasti, zejména o úrovni pádové techniky a způsobu obrany studentů v modelových sebeobranných situacích (MSS).

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Self-Defence Competences - evaluation of project Self-Defence for High Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The work is a final research report summarising knowledge from the research in the field of self-defence in physical education in secondary schools. It is an evaluation study of exploration character. The subject of the evaluation research was an educational project High school self-defence project HSSP and learning outcomes of students in this project. The HSSP was created by the author of the work in 2009. The aim was to describe learning outcomes in psychomotor and affective domain. The work answerstwo general questions ?how to assess learning outcomes from self-defence? and ?what influence the HSSP has got on development of competences in self-defence?. The design of the research is composite. Quantitave methods were used for gathering data abouteducational outcomes in psychomotor domain, mainly about the level of falling technique and a way of defence of students in self-defence scenario training.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů