Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika fotbalu, ledního hokeje a krasobruslení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F14%3A00079679" target="_blank" >RIV/00216224:14510/14:00079679 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fsps.muni.cz/impact/didaktika-fotbalu-ledniho-hokeje-krasobrusleni/" target="_blank" >http://www.fsps.muni.cz/impact/didaktika-fotbalu-ledniho-hokeje-krasobrusleni/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika fotbalu, ledního hokeje a krasobruslení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole Didaktika fotbalu najdou studenti informace o herních činnostech jednotlivce a herních kombinacích hry. Z pohledu učitele a trenéra je důležité znát klíčové kroky jednotlivých činností, na co se má učitel a trenér zaměřit při hodnocení výkonuz hlediska jednotlivých herních činností a co má následně svým svěřencům radit. V podkapitole Didaktické formy je uvedeno jejich rozdělení s následnou charakteristikou. Kapitola je zakončena charakteristikou herního výkonu, který učitel či trenér pečlivěsleduje, aby mohl zhodnotit aktuální potřeby tréninkového procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of football, ice hockey and figure scating

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter Didactics of football provides students with the information on the individual player´s reactions and combinations during the game. For teachers or coaches it is inevitable to be aware of the key steps of the individual activities, to know what teachers or coaches should focus on when evaluating individual player´s reactions and what kind of advice they should provide their students with. Sub-chapter Didactics forms provides their division and their characteristics. At the end of this chapter, there is provided some characteristics of player´s reactions and performance which teachers or coaches watch carefully to be able to define the current needs of the training procedure.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů