Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Educational Background of Security Bodies Identification in the Study Programme of Applied Sport Education of Security Bodies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F15%3A00086269" target="_blank" >RIV/00216224:14510/15:00086269 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Educational Background of Security Bodies Identification in the Study Programme of Applied Sport Education of Security Bodies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Applied Sport Education of Security Bodies (ASESB) is a unique study programme a t Masaryk University in Brno. The aim of this paper is to analyse theoretical background for graduate competency, according to learning outcomes in ASESB. For this study methods of content analysis, learning objectives analysis, and exploration were used. The theoretical background comes from the cycle of conflict and legal principles of using police force, as well as from science of kinanthropology. In ASESB all three educational dimensions are developed. Learning outcomes build on cognitive domain and th rough psycho - motoric domain the affective one is fostered. Self - defence is understand as a key competence, and it is incorporated into a broader idea of self - protection.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Background of Security Bodies Identification in the Study Programme of Applied Sport Education of Security Bodies

  • Popis výsledku anglicky

    Applied Sport Education of Security Bodies (ASESB) is a unique study programme a t Masaryk University in Brno. The aim of this paper is to analyse theoretical background for graduate competency, according to learning outcomes in ASESB. For this study methods of content analysis, learning objectives analysis, and exploration were used. The theoretical background comes from the cycle of conflict and legal principles of using police force, as well as from science of kinanthropology. In ASESB all three educational dimensions are developed. Learning outcomes build on cognitive domain and th rough psycho - motoric domain the affective one is fostered. Self - defence is understand as a key competence, and it is incorporated into a broader idea of self - protection.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů