Kompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43954598" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43954598 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá teoretickými východisky a genezí problematiky kompetence k učení v kontextu technické výchovy a primárního vzdělávání v České republice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které má konstruktivistický charakter a je součástí předvýzkumu dizertační práce i analýzy potřebnosti projektů Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) realizovaných vzdělávací společností ASTERIA centrum vzdělávání, s.r.o. v roce 2017. Výzkumné šetření je zaměřeno na ověření účinnosti výukových modulů odlišných edukačních nástrojů, které byly využity se zřetelem na rozvoj kompetencí k učení a v souvislosti s technickým vzděláváním. Studie reaguje také na problematiku a nedostatky technického vzdělávání a postavení technické výchovy v českém kurikulu.
Název v anglickém jazyce
Learning competences and technical education in the context of primary education in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This study deals with the theoretical background and genesis of the competence of learning competences in the context of technical education and primary education in the Czech Republic. It acquaints with the results of a research survey that is constructivist and is part of the pre-research of the dissertation and of the needs analysis of the Operational Program Research, Development and Education (OP RDE) realized by the ASTERIA educational company, Inc. in 2017. The research is aimed at verifying the effectiveness of teaching modules of different educational tools that have been used with a view to developing learning competencies and in connection with technical education. The study also responds the problems and lacks of technical education and the position of technical education in the Czech curriculum.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzájomná informovanosť - cesta k efektívnemu rozvoju vedecko-pedagogickej činnosti
ISBN
978-80-558-1369-1
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
13-19
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
13. 6. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—