Do sport climbers need education in their eating habits?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F15%3A00094055" target="_blank" >RIV/00216224:14510/15:00094055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Do sport climbers need education in their eating habits?
Popis výsledku v původním jazyce
This paper describes the sport climbing, which is more and more favored sport event practiced by the general public. The main part of the paper is focused on determining the dietary habits of athletes doing sport climbing. The survey was focused on sport climbers, who train regularly on the rocks during summer, and on artificial walls during winter. The practical part presents processing of the questionnaire about the eating habits of active sport climbers. The results show whether their eating habits are all ride. The surveying sport climbers have good eating habits, that means, sport climbers need no education in this.
Název v anglickém jazyce
Do sport climbers need education in their eating habits?
Popis výsledku anglicky
This paper describes the sport climbing, which is more and more favored sport event practiced by the general public. The main part of the paper is focused on determining the dietary habits of athletes doing sport climbing. The survey was focused on sport climbers, who train regularly on the rocks during summer, and on artificial walls during winter. The practical part presents processing of the questionnaire about the eating habits of active sport climbers. The results show whether their eating habits are all ride. The surveying sport climbers have good eating habits, that means, sport climbers need no education in this.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika. Zeszyty Naukowe Wyźszej Szkoły Humanitas
ISSN
1896-4591
e-ISSN
—
Svazek periodika
11/2015
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
111-118
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—