Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce Czech Open
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F16%3A00091781" target="_blank" >RIV/00216224:14510/16:00091781 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf" target="_blank" >http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce Czech Open
Popis výsledku v původním jazyce
Práce popisuje praktické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce – mezinárodního tenisového turnaje Czech Open. Dále se práce zaměřuje na obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Práce je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery společnost TK Plus s.r.o., odpovědnými za průběh této sportovní akce. Rozhovor je založen na 15 otázkách, které pokrývají celou problematiku organizace tohoto sportovního turnaje. Dotazník i poskytnuté odpovědi jsou součástí práce (jsou uvedeny textu i v příloze). V závěru je provedeno určité zobecnění získaných výsledků a stanovení předpokladů pro úspěšné organizační zvládnutí sportovního podniku.
Název v anglickém jazyce
Marketing planning and management in elite sport events Czech Open
Popis výsledku anglicky
My work describes practical hypothesis of the organizational coping of a sport event – international tennis tournament Czech Open. My work also focuses on content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o. who are responsible for the course of this event. The method of directed dialogue was used in this part. The discussion is based on 15 questions that cover all problems of the organization of this sport event. The questionnaire and answers are a component of my work (in the text and appendix). Conclusion offers some generalization of the acquired results and assessment of the presumption for the organizational coping of a sport event.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Sportiva
ISSN
1802-7679
e-ISSN
—
Svazek periodika
10/2016
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
155-162
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—