Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce Czech Open

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F16%3A00091781" target="_blank" >RIV/00216224:14510/16:00091781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf" target="_blank" >http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce Czech Open

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce popisuje praktické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce – mezinárodního tenisového turnaje Czech Open. Dále se práce zaměřuje na obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Práce je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery společnost TK Plus s.r.o., odpovědnými za průběh této sportovní akce. Rozhovor je založen na 15 otázkách, které pokrývají celou problematiku organizace tohoto sportovního turnaje. Dotazník i poskytnuté odpovědi jsou součástí práce (jsou uvedeny textu i v příloze). V závěru je provedeno určité zobecnění získaných výsledků a stanovení předpokladů pro úspěšné organizační zvládnutí sportovního podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing planning and management in elite sport events Czech Open

  • Popis výsledku anglicky

    My work describes practical hypothesis of the organizational coping of a sport event – international tennis tournament Czech Open. My work also focuses on content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o. who are responsible for the course of this event. The method of directed dialogue was used in this part. The discussion is based on 15 questions that cover all problems of the organization of this sport event. The questionnaire and answers are a component of my work (in the text and appendix). Conclusion offers some generalization of the acquired results and assessment of the presumption for the organizational coping of a sport event.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Sportiva

  • ISSN

    1802-7679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10/2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    155-162

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus