Marketing na internetu - internet jako reklamní médium
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F02%3A00005740" target="_blank" >RIV/00216224:14560/02:00005740 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing na internetu - internet jako reklamní médium
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je popsat výhody a nevýhody internetu jako reklamního média a seznámit se blíže s typy reklamy na internetu. Cílem je také porovnat tento reklamní nástroj s klasickými formami reklamy.
Název v anglickém jazyce
Internet Marketing - Internet as a adveritisiment Tool
Popis výsledku anglicky
This article aims to describe the advantages and disadvantages of internet as a advertisiment tool and to compare this tool with the classical ones.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F00%2F0368" target="_blank" >GA402/00/0368: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy rozvoje průmyslu
ISBN
80-214-2102-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
10
Název nakladatele
VUT v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
6. - 7. prosince 2001, Brno
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—