Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00025492" target="_blank" >RIV/00216224:14560/04:00025492 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Ćlánek prezentuje výsledky předvýzkumného šetření prováděného v rámci řešení dílčího výzkumného úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem" (MSM 265100018). K výzkumu byly použity test nedokončených vět a dotazník OCAI autorů K. S. Camerona a R. E. Quinna, výsledky obou metod byly porovnány.
Název v anglickém jazyce
Research of corporate culture in relation to the strategy of the company
Popis výsledku anglicky
The article presents the results of a pilot study for the research "The role of the corporate culture in the strategic management of Czech companies" (MSM 265100018).The study used a sentence-completion test and the OCAI questionnaire developed by K. S.Cameron and R. E. Quinn, the results were compared.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Psychologie v ekonomické praxi
ISSN
0033-300X
e-ISSN
—
Svazek periodika
39
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—