Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00012508" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00012508 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem článku je způsob provádění marketingu, resp. implementace marketingových nástrojů v malých a středních podnicích. Domníváme se, že strategie, resp. její promyšlenost a koncepčnost je klíčem k úspěšnému rozvoji těchto podniků. Cílem článku je prokázat vliv marketingové strategie na úspěšnou existenci a rozvoj malých a středních podniků. Článek se opírá o empirické šetření, které bylo provedeno v podnicích na přelomu let 2004 a 2005.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the paper is the method of marketing adoption respectively marketing instruments implementation in the small and medium enterprises. The paper comes out from the statement that the problem of surviving of the small and medium enterprises is connected with their marketing strategy or with absence of marketing strategy at all. The aim of the paper is to prove the influence of marketing strategy on the successful existence and development of the small and medium enterprises. The paper arisesfrom the empirical questionnaire examination that was realized in enterprises at the break of the years 2004 and 2005.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0853" target="_blank" >GA402/05/0853: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych

  • ISBN

    83-88402-75-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    54-61

  • Název nakladatele

    Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego

  • Místo vydání

    Katowice

  • Místo konání akce

    Tychy

  • Datum konání akce

    6. 6. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku