Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00012508" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00012508 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem článku je způsob provádění marketingu, resp. implementace marketingových nástrojů v malých a středních podnicích. Domníváme se, že strategie, resp. její promyšlenost a koncepčnost je klíčem k úspěšnému rozvoji těchto podniků. Cílem článku je prokázat vliv marketingové strategie na úspěšnou existenci a rozvoj malých a středních podniků. Článek se opírá o empirické šetření, které bylo provedeno v podnicích na přelomu let 2004 a 2005.
Název v anglickém jazyce
The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises
Popis výsledku anglicky
The subject of the paper is the method of marketing adoption respectively marketing instruments implementation in the small and medium enterprises. The paper comes out from the statement that the problem of surviving of the small and medium enterprises is connected with their marketing strategy or with absence of marketing strategy at all. The aim of the paper is to prove the influence of marketing strategy on the successful existence and development of the small and medium enterprises. The paper arisesfrom the empirical questionnaire examination that was realized in enterprises at the break of the years 2004 and 2005.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0853" target="_blank" >GA402/05/0853: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych
ISBN
83-88402-75-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
54-61
Název nakladatele
Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego
Místo vydání
Katowice
Místo konání akce
Tychy
Datum konání akce
6. 6. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—