Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10159036" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10159036 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf" target="_blank" >http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing hraje klíčovou roli v obchodní strategii. Vhodně zacílený marketing je konkurenční výhodou pro mnohé podniky, přičemž ty si mohou vybírat z několika možných nástrojů strategické analýzy pro správnou tvorbu marketingové strategie. MSP jsou při strategické analýze a marketingovém plánování limitováni finančními a lidskými zdroji. To je důvod, proč se právě MSP musí soustředit na výběr vhodných nástrojů, které jsou právě v tomto příspěvku představeny. V příspěvku byl použit zejména sekundární výzkum na jehož základě byly provedeny doporučené pro mikro, malé a střední podnikatele.

  • Název v anglickém jazyce

    TRENDS IN MARKETING SMES TO SUPPORT INNOVATION ON THE CZECH MARKET

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing is important part of business strategy. Appropriately targeted marketing is a competitive advantage for the enterprises. The enterprises can choose from several marketing tools suitable for strategic analysis and for creating marketing strategy. Marketing strategy and strategy analyses can perform in their marketing department or through outsourcing services. Small and medium-sized enterprises are unfortunately limited by their financial capital and human resources. This is reason why SMEs need carefully choose the right marketing's tool. The most suitable marketing tools are low cost and time saving. For this contribution was used secondary research. For the secondary research were used monographs and papers and contributions in scientific international and national journals. The article deals with marketing tools those are suitable for using in small and medium-size enterprises.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v podnikání 2013: recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-261-0321-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    14. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku