Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10159036" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10159036 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf" target="_blank" >http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing hraje klíčovou roli v obchodní strategii. Vhodně zacílený marketing je konkurenční výhodou pro mnohé podniky, přičemž ty si mohou vybírat z několika možných nástrojů strategické analýzy pro správnou tvorbu marketingové strategie. MSP jsou při strategické analýze a marketingovém plánování limitováni finančními a lidskými zdroji. To je důvod, proč se právě MSP musí soustředit na výběr vhodných nástrojů, které jsou právě v tomto příspěvku představeny. V příspěvku byl použit zejména sekundární výzkum na jehož základě byly provedeny doporučené pro mikro, malé a střední podnikatele.
Název v anglickém jazyce
TRENDS IN MARKETING SMES TO SUPPORT INNOVATION ON THE CZECH MARKET
Popis výsledku anglicky
Marketing is important part of business strategy. Appropriately targeted marketing is a competitive advantage for the enterprises. The enterprises can choose from several marketing tools suitable for strategic analysis and for creating marketing strategy. Marketing strategy and strategy analyses can perform in their marketing department or through outsourcing services. Small and medium-sized enterprises are unfortunately limited by their financial capital and human resources. This is reason why SMEs need carefully choose the right marketing's tool. The most suitable marketing tools are low cost and time saving. For this contribution was used secondary research. For the secondary research were used monographs and papers and contributions in scientific international and national journals. The article deals with marketing tools those are suitable for using in small and medium-size enterprises.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy v podnikání 2013: recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-261-0321-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
14. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—