Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití marketingu v malých a středních podnicích v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00012825" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00012825 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití marketingu v malých a středních podnicích v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem článku je analýza marketingu v malých a středních podnicích v České republice. Byla zkoumána statistická významnost struktury vybraných marketingových nástrojů polečně s marketingovou strategií na vzorku podniků. Cílem článku je přitom objasnitvyužití marketingu v malých a středních podnicích v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Using of the marketing of SME in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of this paper is an analysis of the marketing in SME in the Czech Republic. A structure of several instruments of marketing was researched together with marketing strategy and size of companies and their statistical significance. The aim of this paper is to discover the using of the marketing SME in Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0853" target="_blank" >GA402/05/0853: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Teoretické aspekty prierezových ekonomík III

  • ISBN

    80-969181-4-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    96-100

  • Název nakladatele

    EU Bratislava PHF Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    31. 10. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku