Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00012738" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00012738 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích (MSP) v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vazeb na velikost podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jaké marketingové nástroje MSP v ČR využívají. Dílčím cílem je také odhalení příčin využívání příslušných nástrojů v příslušném rozsahu.

  • Název v anglickém jazyce

    An analyse of instruments of marketing in small and medium enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of the paper is an analyse of marketing instruments in SME in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what marketing instruments are used by SME in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0853" target="_blank" >GA402/05/0853: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vyvojové tendence podniků (Svazek II.)

  • ISBN

    80-210-3847-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    525-544

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    15. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku