Zvyšování kvality veřejných služeb - standardy veřejných služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00020778" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00020778 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvyšování kvality veřejných služeb - standardy veřejných služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Poté co byly ukončeny hlavní práce na reformě územní veřejné správy a byla vyřešena většina problémů vznikající v důsledku nemožnosti dostatečně uplatňovat ve veřejné správě principy decentralizace a subsidiarity, začala být pozornost ve větší míře věnována modernizaci a kvalitě veřejného sektoru. Nový systém organizací veřejné správy dával šanci k použití moderních přístupů řízení organizací pocházejících z oblasti řízení organizací soukromého sektoru. Náš vstup do Evropské unie také znamenal možnost ve větší míře využívat zahraničních zkušeností. Právě kvalita je jednou z oblastí, které Vláda ČR významně prosazovala. Ke zvyšování kvality veřejné správy lze použít mnoho metod a přístupů, jedním z nich je i definování a prosazování standardů veřejnýchslužeb. Článek představuje vybrané výsledky z projektu GA ČR 402/07/1486 s názvem Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru.
Název v anglickém jazyce
Public services quality improvement by means of public services standards
Popis výsledku anglicky
The demand on a good governance or good public administration is still more visible and it subsumes increases in efficiency of public sector and saves in public finance sector and sustainable development of society too. The modern methods and instrumentsof managing organizations that arose from private-sector experience can be used for public-sector organizations. It is supposed that the methods and instruments can influence the function of the public organization system. The implementation of modern methods and instruments is usually done during reform of public administration system. The article presents choice results of the project Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations of Czech Science Foundation number 402/07/1486.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Problematika zabezpečování veřejných služeb.
ISBN
978-80-7399-030-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
98-104
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Šlapanice
Datum konání akce
25. 10. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—