Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Standardy veřejných služeb jako možnost zvyšování kvality veřejných služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00024604" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00024604 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Public services quality improvement and public services standards

  • Popis výsledku v původním jazyce

    When the fundamental work on the reform of local public administration had been accomplished and the most of the problems arisen from the impossibility to sufficiently apply the principles of decentralization and the principles of subsidiarity in the public administration had been solved, more attention was focused on the modernization and the quality of the public sector. The public (citizens) with the substantial help of the media have requirements for the public administration concerning the speed and the efficiency of its activities and the quality of the provided services. The article presents chosen results of the project Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations of Czech Science Foundation number 402/07/1486.

  • Název v anglickém jazyce

    Public services quality improvement and public services standards

  • Popis výsledku anglicky

    When the fundamental work on the reform of local public administration had been accomplished and the most of the problems arisen from the impossibility to sufficiently apply the principles of decentralization and the principles of subsidiarity in the public administration had been solved, more attention was focused on the modernization and the quality of the public sector. The public (citizens) with the substantial help of the media have requirements for the public administration concerning the speed and the efficiency of its activities and the quality of the provided services. The article presents chosen results of the project Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations of Czech Science Foundation number 402/07/1486.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    European Spatial Research and Policy

  • ISSN

    1231-1952

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15/2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus