Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Incidenční matice - nástroj strategického finančního řízení oboru.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00032207" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00032207 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Incidenční matice - nástroj strategického finančního řízení oboru.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Standardní nástroje finančního řízení jsou běžně presentovány a prakticky používány na úrovni konkrétního podniku či bezprostředně vyšší úrovni ekonomické integrace, koncernu či trustu. Příspěvek je věnován příkladu strategického finančního řízení oboru,konkrétně oboru pojišťovnictví v ČRí. Pokud jde o nástroje strategického finančního řízení, příspěvek úmyslně opomíjí jejich běžný sortiment, pomocí kterého je standardně definována strategická posice podniku a jeho konkrétní strategie na úrovni business, corporate či strategie funkční. Pozornost je soustředěna na možnosti využití modifikace jednoho z prvků teorie her, incidenční matice

  • Název v anglickém jazyce

    Incidence Matrix, the Tool for the Branch Strategic Financial Management

  • Popis výsledku anglicky

    The standard tools of the financial management are usually presented and used in praktice at the level of the enterprise or at the immediately higher level of economic integration, concern or trust. The paper is devoted to the example of the strategic financial management of the branch, in fact to the insurance branch in Czech Republic. Concerning to the methodology of strategic financial management in general, paper is not focused to the above mentioned standard methods, which are used for standard definition of the strategic position of the enterprise and its business, company and functional strategies. The paper deals with the possibilities of utilization one from strategy games elements, the adapted incidence matrix.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    V. International Scientific Conference

  • ISBN

    978-80-7204-532-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Akademické nakladatelství CERM

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku