Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rétorika kvality a měření spokojenosti občanů - vybraná praxe CAFu v české municipální veřejné správě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00025052" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00025052 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Quality Rhetoric and Citizens' Satisfaction Measurement - Selected Practice of the CAF Instrument in Czech Municipal Public Administration

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The movement of quality is visible across European public administrations. The paper discusses approaches to quality management in the Czech public administration. It focuses on selected municipal practice of the Common Assessment Framework (CAF). The paper is based particularly on the analysis of self-assessment reports produced by self-assessment teams of 12 municipalities which implemented the instrument. The analysis focuses on their self-evaluations of CAF 2002s criteria which require practice of participatory decision-making and measurement of citizens/clients satisfaction. The paper was elaborated with the support of the Czech Science Foundation (Grant no. 402/07/1486).

  • Název v anglickém jazyce

    Quality Rhetoric and Citizens' Satisfaction Measurement - Selected Practice of the CAF Instrument in Czech Municipal Public Administration

  • Popis výsledku anglicky

    The movement of quality is visible across European public administrations. The paper discusses approaches to quality management in the Czech public administration. It focuses on selected municipal practice of the Common Assessment Framework (CAF). The paper is based particularly on the analysis of self-assessment reports produced by self-assessment teams of 12 municipalities which implemented the instrument. The analysis focuses on their self-evaluations of CAF 2002s criteria which require practice of participatory decision-making and measurement of citizens/clients satisfaction. The paper was elaborated with the support of the Czech Science Foundation (Grant no. 402/07/1486).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The International Journal of Knowledge, Culture & Change Management

  • ISSN

    1447-9524

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8/2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    AU - Austrálie

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus