Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00033782" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00033782 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Website positioning of MNCs was examined in Poland and the Czech Republic. Using website content analysis techniques, we evaluated the similarity between the home (US) and host sites, as well as the existence of a series of website functions. The findings suggest that American MNCs tend to apply a high level of visual components in Poland and Czech sites, while the level of standardization in textual messages is notably low in both countries.

  • Název v anglickém jazyce

    Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States

  • Popis výsledku anglicky

    Website positioning of MNCs was examined in Poland and the Czech Republic. Using website content analysis techniques, we evaluated the similarity between the home (US) and host sites, as well as the existence of a series of website functions. The findings suggest that American MNCs tend to apply a high level of visual components in Poland and Czech sites, while the level of standardization in textual messages is notably low in both countries.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    F. Costa Pereira, J. Veríssimo & P. Neijens (Eds.), New Trends in Advertising Research

  • ISBN

    978-972-618-493-5

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    480

  • Název nakladatele

    Silabo Publishers

  • Místo vydání

    Lisbon

  • Kód UT WoS kapitoly