Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00034144" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00034144 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents some results from the exploratory survey with the aim to get the answers to the following research question. How far are Czech micro and small companies with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a) to identify existing portfolio of long lasting relationships, b) to find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships c) to discover the importanceand quality of each relationships, d) to identify methods/instruments/tools or activities used for maintaining the relationships and e) to discover the barriers of the relationships.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents some results from the exploratory survey with the aim to get the answers to the following research question. How far are Czech micro and small companies with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a) to identify existing portfolio of long lasting relationships, b) to find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships c) to discover the importanceand quality of each relationships, d) to identify methods/instruments/tools or activities used for maintaining the relationships and e) to discover the barriers of the relationships.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and marketing strategies for Central and Eastern Europe

  • ISBN

    978-3-9502045-7-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Wirtschaftsuniverstaet Wien

  • Místo vydání

    Vídeň, Rakousko

  • Místo konání akce

    Vídeň Rakousko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku