Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00034004" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00034004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Some results from the exploratory survey are presented in this paper. The survey is a part of the joined research project Relationship Marketing of academicians from Poland, Slovakia and Czech Republic which has started in the year 2006. Empirical exploratory survey was realized during the summer 2007 using in-depth interviews to get the answers to the following basic research question. How far are micro and small companies from these three countries with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a)to identify existing portfolio of long-lasting relationships of surveyed companies, and subsequently for every mentioned subject to b) find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships, c) to let the respondents to evaluate the importance of each relationships for companies market success as well as the quality of each relationships, etc.

  • Název v anglickém jazyce

    The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders

  • Popis výsledku anglicky

    Some results from the exploratory survey are presented in this paper. The survey is a part of the joined research project Relationship Marketing of academicians from Poland, Slovakia and Czech Republic which has started in the year 2006. Empirical exploratory survey was realized during the summer 2007 using in-depth interviews to get the answers to the following basic research question. How far are micro and small companies from these three countries with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a)to identify existing portfolio of long-lasting relationships of surveyed companies, and subsequently for every mentioned subject to b) find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships, c) to let the respondents to evaluate the importance of each relationships for companies market success as well as the quality of each relationships, etc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studies on business interaction ? consequences for business in theory and business in practice

  • ISBN

    1-86115-128-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IMP Group

  • Místo vydání

    Uppsala Švédsko

  • Místo konání akce

    Uppsala Švédsko

  • Datum konání akce

    4. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku