Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personnel Marketing as Perceived by HR Managers in Czech Republic: Results of a Qualitative Research Study.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F16%3APU119177" target="_blank" >RIV/00216305:26510/16:PU119177 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.1339255" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.1339255</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.1339255" target="_blank" >10.5281/zenodo.1339255</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Personnel Marketing as Perceived by HR Managers in Czech Republic: Results of a Qualitative Research Study.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is devoted to the area of personnel marketing. A comprehensive review of scientific literature and articles published predominantly in personnel-oriented journals was carried out, followed by a qualitative exploratory research with the aim to explore and explain the perception of personnel marketing. Due to the lack of research in this field in Czech Republic, we have focused on Czech HR managers, more specifically, on how they understand the tasks of personnel marketing, which tools they use and whether the companies they work for try to be a preferred employer.

  • Název v anglickém jazyce

    Personnel Marketing as Perceived by HR Managers in Czech Republic: Results of a Qualitative Research Study.

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to the area of personnel marketing. A comprehensive review of scientific literature and articles published predominantly in personnel-oriented journals was carried out, followed by a qualitative exploratory research with the aim to explore and explain the perception of personnel marketing. Due to the lack of research in this field in Czech Republic, we have focused on Czech HR managers, more specifically, on how they understand the tasks of personnel marketing, which tools they use and whether the companies they work for try to be a preferred employer.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    World Academy of Science, Engineering and Technology (electronic)

  • ISSN

    2010-376X

  • e-ISSN

    2010-3778

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    ID - Indonéská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    2885-2889

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus