Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PERSONNEL MARKETING AT COMPANIES IN THE LIBEREC REGION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F16%3A00002354" target="_blank" >RIV/46747885:24310/16:00002354 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PERSONNEL MARKETING AT COMPANIES IN THE LIBEREC REGION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main subject of this article is personnel marketing and its practical application in companies in the Liberec Region. Quantitative research was used to determine whether human resources experts use the concept of personnel marketing in practice and how they understand the term ‘personnel marketing’ itself. Personnel marketing is presented in this article as a tool for generating a competitive advantage, a resource that encompasses both personnel and marketing activities.

  • Název v anglickém jazyce

    PERSONNEL MARKETING AT COMPANIES IN THE LIBEREC REGION

  • Popis výsledku anglicky

    The main subject of this article is personnel marketing and its practical application in companies in the Liberec Region. Quantitative research was used to determine whether human resources experts use the concept of personnel marketing in practice and how they understand the term ‘personnel marketing’ itself. Personnel marketing is presented in this article as a tool for generating a competitive advantage, a resource that encompasses both personnel and marketing activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradec Economic Days (Double-blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference Hradec Economic Days 2016)

  • ISBN

  • ISSN

    2464-6067

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    691-696

  • Název nakladatele

    University of Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku