Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personální marketing v prostředí terciárního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F15%3A00002879" target="_blank" >RIV/46747885:24310/15:00002879 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Personální marketing v prostředí terciárního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá pesronálním marketingem - relativně novým oborem v oblasti lidských zdrojů. V příspěvku je personální marketing prezentován jako moderní nástroj v oblasti lidských zdrojů s prvky marketingu. První část příspěvku je věnována vysvětlenípojmu personální marketing, které je založeno na studiu odborné dostupné literatury. Druhá část příspěvku se zabývá využitím personálního marketingu v praxi - analýze faktorů prostředí, které ovlivňují zaměstnatelnost vysokoškoláků.

  • Název v anglickém jazyce

    Human resources marketing in tertiary education

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with personnel marketing - a relatively new term in the field of human resources. In the contribution, personnel?s marketing is presented as a tool of modern human resources with elements of marketing. The first part is devoted toclarify the concept of personnel marketing. The clarification is based on studies of available literature. The second part of the contribution deals with the use of personnel marketing in practice ? analyses selected tertiary market factors that affectthe employability of university graduates.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2015

  • ISBN

    978-80-7435-547-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    297-303

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000000000000000