Personální marketing v řízení lidských zdrojů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F19%3A00007009" target="_blank" >RIV/46747885:24310/19:00007009 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju" target="_blank" >https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Personální marketing v řízení lidských zdrojů
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se věnuje inovativnímu přístupu v řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu. Personální marketing je vnímán jako moderní obor, který využívá marketingové principy a přístupy v personální oblasti, především při získávání a při stabilizaci stávajících zaměstnanců. Monografie reprezentuje teoretická východiska personálního marketingu, jeho význam a podstatné charakteristiky. Dále předkládá realizaci a výstupy jednoho kvalitativního výzkumu a dvou kvantitativních výzkumů, jejichž cílem bylo identifikovat nástroje interního a externího personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost zaměstnanců, které jsou významné pro řízení lidských zdrojů. Na základě realizace výzkumů byl vytvořen model personálního marketingu, který je hlavním výstupem obsáhlé rešerše a primárních výzkumů. Model personálního marketingu je součástí této monografie.
Název v anglickém jazyce
Personnel marketing in human resources management
Popis výsledku anglicky
The monograph focuses on an innovative approach in human resources management and personnel marketing. Personnel marketing is perceived as a modern branch that uses marketing principles and approaches in the area of personnel, especially in recruiting and retention of current employees. The monograph represents the theoretical basis of personnel marketing, its importance and essential characteristics. It also presents the implementation and outputs of one qualitative research and two quantitative researches whose aim was to identify the tools of internal and external personnel marketing and the means to support employee satisfaction, which are important for human resources management. Based on the realization of the researches a model of personnel marketing was created which is the main output of comprehensive research and primary researches. The model of personnel marketing is a part of this monograph.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-210-9356-0
Počet stran knihy
215
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—