Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personální marketing v řízení lidských zdrojů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F19%3A00007009" target="_blank" >RIV/46747885:24310/19:00007009 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju" target="_blank" >https://www.press.muni.cz/edicni-rady-munipress/personalni-marketing-v-rizeni-lidskych-zdroju</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Personální marketing v řízení lidských zdrojů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se věnuje inovativnímu přístupu v řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu. Personální marketing je vnímán jako moderní obor, který využívá marketingové principy a přístupy v personální oblasti, především při získávání a při stabilizaci stávajících zaměstnanců. Monografie reprezentuje teoretická východiska personálního marketingu, jeho význam a podstatné charakteristiky. Dále předkládá realizaci a výstupy jednoho kvalitativního výzkumu a dvou kvantitativních výzkumů, jejichž cílem bylo identifikovat nástroje interního a externího personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost zaměstnanců, které jsou významné pro řízení lidských zdrojů. Na základě realizace výzkumů byl vytvořen model personálního marketingu, který je hlavním výstupem obsáhlé rešerše a primárních výzkumů. Model personálního marketingu je součástí této monografie.

  • Název v anglickém jazyce

    Personnel marketing in human resources management

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph focuses on an innovative approach in human resources management and personnel marketing. Personnel marketing is perceived as a modern branch that uses marketing principles and approaches in the area of personnel, especially in recruiting and retention of current employees. The monograph represents the theoretical basis of personnel marketing, its importance and essential characteristics. It also presents the implementation and outputs of one qualitative research and two quantitative researches whose aim was to identify the tools of internal and external personnel marketing and the means to support employee satisfaction, which are important for human resources management. Based on the realization of the researches a model of personnel marketing was created which is the main output of comprehensive research and primary researches. The model of personnel marketing is a part of this monograph.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-210-9356-0

  • Počet stran knihy

    215

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy