What kind of education for a globalized culture?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00036817" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00036817 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
What kind of education for a globalized culture?
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešní ekonomice je stále větší důraz kladen na využití vědění a informací. Vzdělanostní struktura populace je vizitkou kulturní vyspělosti země. Právo na vzdělání by měl mít každý, kdo po něm touží. Vzdělanostní společnost (knowledge society) však, podle zkušeností ekonomicky vyspělých zemí Evropy, neřeší problémy nízké konkurenceschopnosti, vysoké míry nezaměstnanosti, rozvoj demokracie a občanské společnosti. Stať pojednává o proměnách vzdělání v transformující se ekonomice a jejich důsledcích protrh práce a společnost.
Název v anglickém jazyce
What kind of education for a globalized culture?
Popis výsledku anglicky
Contemporary economies place ever greater emphasis on the utilization of knowledge and information. The knowledge structure of the population is the image of the country s maturity. The right of education should be granted to everyone who wants it. The knowledge society, however, from the experiences of economically developed countries of Europe, does not solve the problems of low competitiveness, high unemployment rate, development of democracy and civil society. The paper deals with educational changes in a transforming economy and its effects on the labour market and the society
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference proceedings of the Special Symposium on ICESKS: Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society
ISBN
978-953-7210-08-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb
Místo vydání
Zagreb
Místo konání akce
Baden-Baden
Datum konání akce
28. 7. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—