Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00035746" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00035746 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter presents the part of the results of the international comparative research into relationship marketing in local authorities of three countries - the Czech Republic, Poland and Slovakia.

  • Název v anglickém jazyce

    The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the part of the results of the international comparative research into relationship marketing in local authorities of three countries - the Czech Republic, Poland and Slovakia.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison.

  • ISBN

    978-83-7246-443-9

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    324

  • Název nakladatele

    The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice

  • Místo vydání

    Katowice

  • Kód UT WoS kapitoly