The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00035746" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00035746 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter presents the part of the results of the international comparative research into relationship marketing in local authorities of three countries - the Czech Republic, Poland and Slovakia.
Název v anglickém jazyce
The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the part of the results of the international comparative research into relationship marketing in local authorities of three countries - the Czech Republic, Poland and Slovakia.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison.
ISBN
978-83-7246-443-9
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Počet stran knihy
324
Název nakladatele
The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Místo vydání
Katowice
Kód UT WoS kapitoly
—